Informatii despre livrare

  • Termenul de livrare de 1-2 zile specificat în descrierea produselor aflate în stoc se referă la una/două zile lucrătoare (de luni până vineri) din momentul plasării comenzii până la livrarea acesteia la adresa de livrare furnizată. Nu se efectuează livrări în zilele de sâmbătă sau duminică, în zile de sărbătoare legală sau zile nebancare.
  • Livrarea produselor este gratuită pentru comenzi peste 199 lei, fară alte costuri sau taxe suplimentare. Pentru comenzi a căror valoarea este mai mică de 199 lei, taxa de transport este 15 lei. Vom expedia prin  firma de curierat Fan Curier coletele pentru București și Ilfov, iar pentru restul țării vom expedia prin GLS  Curier.
  • Ne rezervăm dreptul de a alege să livrăm cu o altă firmă de curierat față de cea menționată în pagina de comandă, fără o notificare prealabilă și fără a cere taxe adiționale.
  • Ocazional există posibilitatea întârzierilor produse de factori precum supraaglomerarea firmei de curierat, număr mare de comenzi datorat campaniilor promoționale (ex: Black Friday), sărbători legale etc. În aceste situații, care nu se limitează la cele menționate, livrarea produselor se va efectua într-un termen de maxim 30 de zile de la validarea tuturor detaliilor comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, prețuri).
  • Toate produsele livrate sunt ambalate în cutii speciale de transport și vor fi însoțite de certificate de garanție. 
  • DiAmanti se va asigura că livrarea se realizează în bune condiții și în deplină confidențialitate la adresa indicată de cumpărător. Validarea comenzii se realizează prin telefon sau online de către operatori.
  • Vânzătorul livrează comenzi în exclusivitate pe teritoriul României. Solicitările de livrare în afara României vor fi anulate, iar în cazul unei plăți în avans realizate prin instrumente bancare, banii vor fi restituiți în termen de 3 zile lucrătoare.
  • Livrarea se efectuează de luni până vineri, doar în intervalul orar 09.00 - 18.00. Vă rugăm sa comunicați o adresă la care veți fi în acest interval de timp. 
  • Pentru nemulțumiri legate de serviciile de livrare ale firmei de livrări parteneră, vă rugăm să ne contactați la office@diamanti.ro. Nu putem fi responsabili pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze la timp, fapt pentru care DiAmanti nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile creeate de nelivrarea la timp a produselor.
  • Pentru produse trimise și neridicate în termen de 5 zile de la confirmarea livrării, cumpărătorul are obligația de a plăti cheltuielile de tur-retur.
  • Firmele de curierat nu sunt autorizate de către DiAmanti să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora. 
  • În cazul în care doriți să urmăriți stadiul expediției dvs. puteți accesa pagina curierului, folosind numărul expediției (AWB) primit în emailul de confirmare a comenzii.